Produse minune pentru par

V-am tot spus de-a lungul timpului că mă confrunt cu o problemă a scalpului: mâncărime în principal şi ceva mătreaţă. Dacă mătreaţa apare ocazional şi nu reprezintă problema principală, mâncărimea a atins pe nesimţite cote de nesuportat. Nu am găsit o cauză concretă, dar s-a acutizat după ce am folosit vopseaua de la Palette despre care v-am povestit aici şi aici. Până la această vopsea nu am avut probleme cu reacţii alergice la nicio vopsea din comerţ, aşa că nu pot spune cu mâna pe inimă că vopseaua a fost problema, ci doar că după ce am folosit-o problema scalpului meu s-a acutizat. Cele două probleme au fost "încununate" de o cădere cruntă a părului, care m-a dus pe marginea disperării. Am ajuns până acolo că m-am tuns destul de scurt, de la un păr cu 10 centimetri peste linia umerilor am ajuns cu el deasupra liniei umerilor. Nici aşa nu s-a rezolvat nimic şi am realizat că dacă nu rezolv problema mâncărimii, nu voi reuşi să rezolv nici problema căderii părului. Aşa că am început să cumpăr şampoane peste şampoane. Pe orice site intram, trebuia să cumpăr şi un şampon, aproape compulsiv. Am o colecţie întreagă de şampoane care nu m-au ajutat cu absolut nimic. La prima spălare mi se părea că dau ceva rezultate, ca de la a doua spălare problema să revină. 


Până când am descoperit gama de produse pentru păr Philip Kingsley. Navigam liniştită pe feelunique şi, bineînţeles, că am intrat şi la gama de şampoane să vă ce aş putea să cumpăr pentru problema mea. Acolo am văzut şamponul Philip Kingsley Flaky Itchy Scalp Shampoo, perfect pentru problemele mele: mâncărime şi mătreaţă. Era singurul şampon cu foarte multe păreri pozitive, aşa că am căutat şi câteva păreri pe bloguri şi am găsit numai opinii pozitive şi m-am decis să îl cumpăr. Sinceră să fiu, ajunsesem într-un asemenea hal de depresie că aş fi fost în stare să mă dau şi cu balegă de cal pe cap numai să mă ajute. Totuşi, din cauza experienţelor dezamăgitoare cu alte şampoane, m-am decis să cumpăr varianta de produs mini, de 75 de ml, pentru a încerca mai întâi. Preţul a fost de 10 lire, aprox. 60 de lei. Pe lângă şampon, am cumpărat şi o cutie promoţională: Philip Kingsley Luscious Locks Christmas Cracker. Am luat-o pentru că avea 2 produse de îngrijire a părului la preţ promoţional de 4,5 lire, aprox. 27 de lei. Şi am aşteptat cu nerăbdare să vină comanda şi să încerc.   

În colet am găsit şamponul de 75 de ml, tubul cu scris verde pe el, produsul Elasticizer de 40 de ml (tubul ca un şampon cu scris roşu pe el) şi spray-ul Daily Damage Defence de 60 de ml. Adică toate produsele în formă mini, numai bune pentru testare. Şi chiar testare a fost căci şamponul l-am folosit aprox. 2 săptămâni, cu 3 spălări pe săptămână, Elasticizer-ul cam 4 săptămâni, deoarece nu l-am folosit la fiecare spălare şi spray-ul Daily Damage Defence încă rezistă, adică mai am de consumat din el deoarece pulverizez destul de puţin pe păr.

Cu toate că pe cutia de şampon scrie că ar trebui să fie folosit zilnic, eu l-am folosit numai de 3 ori pe săptămână. Asta e rutina mea şi nu am ieşit din ea. Minunea cu acest şampon s-a produs încă de la prima folosire. Mătreaţa s-a diminuat, mâncărimea la fel. Eram totuşi sceptică, căci m-au încântat şi alte şampoane aşa la prima folosire, ca să mă dezamăgească la a doua. Dar acest şampon nu m-a dezamăgit nici la a două, căci mătreaţa a dispărut aproape complet, iar mâncărimea era ca şi inexistentă. Minunea şi mai mare pentru mine a fost că s-a diminuat semnificativ căderea părului. Dacă înainte scoteam un pumn de păr la o pieptănare, după folosirea şamponului de la Philips Kingsley, abia dacă mai cădeau 2-3 fire de păr la spălare. Singura problema a fost când s-a terminat. Am dat comandă din nou, de data asta pentru produsul de 250 de ml, dar până a venit comanda a trebuit să mă spăl cu un şampon normal, iar mâncărimea a revenit, dar nu atât de violentă ca la început. Din fericire, părul nu a mai căzut, ci a rămas la 2-3 fire la spălare.
Ingredientele le aveţi în poza de mai sus, în caz că vă interesează. Ca să nu mai spun că îmi place foarte mult faptul că fiecare produs vine cu instrucţiunile de folosire imprimate atât pe cutie, cât şi pe tub.

Elasticizer-ul a fost un alt produs Philip Kingsley care m-a dat pe spate. Cu această ocazie am învăţat şi ceva nou despre păr. Cel sănătos, la spălare este elastic şi astfel nu se rupe, dar cel cu probleme, nefiind elastic, când este spălat se rupe. Produsul elasticizer face părul cu probleme elastic şi astfel acesta nu se rupe la spălare. Produsul se aplică pe părul umed, apoi se lasă să acţioneze timp de 20 de minute cel puţin, după care se spală părul. Asta e teoria, căci eu nu am răbdare să fac aşa şi aplic produsul pe părul uscat, apoi stau cu el vreo oră şi mă spăl. Din ce am citit, dă rezultate mult mai bune folosit cum e normal, dar eu nu aşa o răbdare. Oricum, rezultatele sunt uimitoare. Părul nu se mai încâlceşte, este moale, uşor de pieptănat şi se simte plin şi greu aşa cum ar trebui să fie.
În poza de mai sus aveţi ingredientele şi dacă ar fi să scoatem de pe listă conservaţii am rămânem cu ulei de ricin, ulei de măsline, glicerină, acid citric şi apă.


Spray-ul Daily Damage Defence este cel de al treilea produs despre care vreau să că povestesc. Este un spray cu miros foarte intens, pe care îl pulverizez pe păr după spălare. Cum nu mă pieptăn niciodată după spălare până nu mi se usucă părul, probabil că distribuirea produsului nu este optimă, dar asta e. Nu am încă o părere clar definită despre acest produs. Voi reveni cu informaţii pe măsură ce mă lămuresc.

Am scris un articol destul de lung, dar aceste produse chiar merită. Voi reveni cu detalii când mă conving pe deplin, deocamdată sunt foarte încântată de noile produse descoperite şi am dat comandă de şampon în varianta de 250 de ml şi alte produse tot Philip Kingsley despre care o să vă povestesc după ce le testez.

Labels: