Review vopsea de par Palette Salon Colors


Şi pentru că sunt masochistă de felul meu şi nu mi-a ajuns experienţa cu vopseaua Palette Deluxe de care vă povesteam aici, m-am decis să cumpăr o altă vopsea tot din gama Palette: Salon Colors. Adevărul e că mi-a plăcut foarte mult culoare, în ciuda tuturor inconvenienţelor şi m-am gândit că poate aceasta este mai bună.

Pachetul conţine fix la fel: tub de vopsea, aplicator cu oxidant, balsam şi mănuşi. Partea bună e că această nu curge la fel de tare ca cea Deluxe. Se aplică chiar bine, fără a murdări totul în jur. Partea proastă e că are acelaşi miros de chimicale ca şi prima.

Cam aşa a ieşit, asta dacă ignoraţi faptul că am ieşit puţin, mai mult, în dungi. M-am vopsit singură şi pe grabă, dar culoarea mi-a plăcut. Este mult mai intensă decât la alte vopsele, tot nuanţa roşu intens.

Culoarea curge la fiecare spălare, exact la cea Deluxe. Şi ţine tot 4-5 săptămâni.

Cred ca mi-au ajuns experimentele. Nu voi mai cumpăra această vopsea, chiar dacă îmi place culoarea, deoarece nu îmi place deloc faptul că părul devine degradat după vopsire.

Labels: