Review Vopsea de par Palette Deluxe


 Pe vremuri, când eram tânără speranţă în familie, Palette era una dintre cele mai proaste vopsele de pe piaţă. Şi asta din simplul motiv că nu rezista culoarea mai mult de 2-3 săptămâni şi pentru că, la fiecare spălare, curgea de puteai crede că e nuanţator, nu vopsea permanentă. Tot de atunci am evitat marca Palette până acum, când m-am întâlnit cu o amică ce îşi schimbase culoarea părului într-un roşu foarte intens. Şi am văzut-o pe amică săptămâna asta - roşu intens, săptămâna viitoare - roşu intens, iar a 3 a săptămână nu am mai rezistat şi am întrebat-o cu ce s-a vopsit şi mi-a zis că cu Palette. I-am explicat că eu ştiam că nu rezistă şi, într-adevăr, aşa ştia şi ea, dar se pare că ceva s-a schimbat. Aşa că m-am decis să încerc şi eu.


Am cumpărat Palette Deluxe, nuanţa 575 - roşu intens. Pachetul include tubul de vopsea, balsam, aplicator cu oxidant şi mănuşi. Nu este chiar o vopsea de top, aşa că nu am avut aşteptări prea mari şi bine am făcut. Vopseaua, deşi pe pachet scrie “Intense Oil Care Color”, are un miros chimic puternic, chiar înnecăcios. Dacă nu vă vopsiţi într-o încăpere cu o ventilaţie bună, riscaţi să tuşiţi un pic, şi asta nu e una dintre cele mai mari probleme. Cea mai mare problemă a mea cu vopseaua asta a fost că, deşi este cremă, curge foarte tare. Pentru prima dată am reuşit să murdăresc oglinda, chiuveta, dulapul din baie şi chiar mi-a curs pe frunte, pe urechi, pe obraz. Ce mai, un adevărat dezastru.

Partea bună este că mi-a ieşit o culoare foarte frumoasă, chiar un roşu intens. Adică mult mai bine decât mă aşteptam. Culoarea curge în continuare la fiecare spălare, dar măcar, faţă de formula din trecut, ţine între 4 şi 5 săptămâni pe păr.

Nu este o vopsea pe care aş mai cumpăra-o din nou, dar a fost o experienţă interesantă.

Labels: