Comanda la iHerb

Despre site-ul iHerb.com am citit la multe persoane pe blog. Fetele dau comenzi multe şi destul de dese pe acest site şi am decis să fac şi eu o încercare, adică să dau o comandă, doar pentru că a fost unul din singurele site-uri unde am găsit un creion de buze jumbo. Îmi plac foarte mult creioanele de buze jumbo pentru că se aplică foarte simplu, iar atunci când te grăbeşti e chiar util să reuşeşti să trasezi o linie dreaptă, fără cusur.
Aşa revenind - bineînţeles că şi pe iHerb sunt reduceri şi nu am rezistat să nu cumpăr şi altceva în afară de ceea ce îmi era stric necesar.


E.L.F. Cosmetics, Jumbo Lip Gloss Stick, Sangria Starters, 0.099 oz (2.8 g
Preţ: 2,99 USD

Pentru acest creion de buze am făcut de fapt comanda. Nu l-am găsit pe niciun site. Acum, ideea e că nu e atât de importantă marca, cât tipul creionului - adică gros, cu mină groasă.


Real Techniques by Samantha Chapman, Miracle Complexion Sponge, 1 Sponge
Preţ: 5,99 USD

Şi dacă tot a fost să dau comandă de ce să nu iau şi un bureţel, căci am citit numai review-uri minunate.


E.L.F. Cosmetics, Studio Waterproof Eyeliner Crayon, Brown, 0.07 oz (2 g)
Preţ: 3,00 USD

Iar pentru că nu deţin niciun creion maro, am decis că e momentul să am unul. 


Nature's Gate, Body Wash, Velvet Moisture, Pomegranate Sunflower, 18 fl oz (532 ml)
Preţ: 5,60 USD

Nu cred că v-am spus vreodată, dar sunt înnebunită după rodii. Sunt fructele mele preferate - şi de aici reise că îmi place orice are rodii sau miros de rodii - suc, duceaţă, parfum, gel de duş, orice orice.


E.L.F. Cosmetics, Lip Lock Pencil, Clear, 0.068 oz (2 g)
Preţ: 3,00 USD 

Dacă ştiam că rujul pe care mi l-a pus Andra în pachet e atât de mişto, nu mai cumpăram acest lipcote, dar despre minunea de ruj vă povestesc în alt post.


E.L.F. Cosmetics, Makeup Remover Pen, Clear, 0.07 oz (2.2 g)
Preţ: 3,00 USD

De obicei folosesc un beţişor de urechi înmuiat în demachiant şi retuşez ceea ce e de retuşat. Dar cum reuşesc mereu să rătăcesc cutia cu beţişoare şi când am nevoie i-o de unde nu e, am zis că e cazul să încerc şi altceva. Să vedem.


United Exchange Corp, Moisturizing Socks, Shea Butter & Aloe Vera Extract, 1 Pair
Preţ: 0,00 USD

La orice comanda, se poate alege un cadou - aşa că eu am ales aceste şoşeţele de unică folosinţă cu unt de shea şi aloe vera. 

Şocul mare a fost când am văzut că nu se poate plăti decât cu un card bancar. Eu sunt obişnuită cu plăţile prin paypal. Mi se pare comod, simplu şi mai sigur decât la plata cu cardul pentru că dacă comanda nu vine în maxim 45 de zile, se pot cere banii înapoi de la paypal. Până la urmă mi-am luat inima în dinţi şi am făcut comanda. Acum aştept să vedem când vine. 



Labels: