Cumparaturi de pe romwe.com

Luna asta am lipsit nepermis de mult de aici, dar pregătesc o casă nouă blogului. Cât de curând o să ne mutăm şi sper că o să vă placă.

De asemenea, am făcut nişte cumpărături despre care voiam să vă povestesc. Nu doar eu, ci şi colega mea Lu. Cred că deja v-aţi obişnuit cu toate "ieşirile" noastre la cumpărături online, iar Lu prinde din ce în ce mai mult curaj şi comandă mai des.

De data asta Lu şi-a cumpărat un cardigan cu model geometric de pe romwe.com şi bine a făcut, căci cu vremea din ultima perioadă chiar trebuia ceva călduros. Deşi pe site cardiganul este de culoarea muştar cu albastru, în realitate este mai mult alb-gălbui cu albastru.

Acesta poate fi adaptat la orice ținută, asigurând cu succes fie o ținută sport, fie o vestimentație casual. Chiar dacă este un pic lărguț, poate pune în valoare și haina purtată dedesubt datorită mânecii ¾. Gulerul este ușor de așezat în funcție de preferințe sau de vreme, datorită sistemului lejer de închidere, care nu are nici fermoar, nici nasturi.



Entuziasmul și încântarea că modelul ales i se potrivește perfect, poate fi înțeles:

"Sunt încântată că nici de această dată nu am dat greș și încep să capăt tot mai multă încredere în site-ul romwe.com. Inițial, am ales acest cardigan pentru că vremea călduroasă se lasă așteptată, dar totuși nu mă așteptam să-l mai port în acest sezon. Se pare că am ocazia să ma folosesc de dânsul... să vedem și pentru cât timp?!” a spus coleguţa mea Lu.

Voi aţi cumpărat de pe romwe.com? Ce părere aveţi?

Labels: