Ultima comanda pe 2014

Deşi am trecut de câteva zile în 2015, eu nu am apucat să vă povestesc de ultima comanda dată în 2014 pe feelunique.com. În ultima perioadă m-am axat exclusiv pe comenzi de şampoane, în căutarea şamponului ideal, căci se pare că niciunul nu reuşeste să-mi rezolve problemele de scalp sensibil, ceva mătreaţă şi mâncărime. 

 
 
Aşa că am comandat Philip Kingsley Flaky Itchy Scalp Shampoo de 75ml. V-am mai spus şi în alte articole că îmi plac foarte mult produsele mini pentru că sunt mai ieftine şi sunt ideale pentru testare înainte de a cumpăra produsul mare, care implicit este mult mai scump. Şamponul acesta de 75 de ml a costat 8,25 lire, cel de 250 de ml costă 20,5 lire, iar cel de 1000 ml costă 48,5 lire. Chiar mi-ar fi părut rău să dau atâţia bani şi să nu mi se potrivească, cu toate că are păreri foarte bune pe site. 
După descrierea de pe site se pare că este un produs premiat în 2012, special creat pentru scalpul cu probleme, ce elimină mâncărimea şi mătreaţa. Vom vedea, căci abia aştept să ajungă.
 
 
Iar la 3,50 lire am cumpărat setul Philip Kingsley Luscious Locks Christmas Cracker - feelunique.com Exclusive, care nu mai este disponibil acum pe site şi care în mod normal ar fi costat 10 lire. Este un set format din 2 produse mini pentru păr tot marca Philip Kingsley, un spray pentru protecţia părului împotriva deteriorării şi care descurcă părul. Până acum cam toate produsele de descurcat părul m-au cam dezamăgit, sunt tare curioasă să văd cum este acesta, mai ales că am citit numai păreri pozitive despre el. Cel de al doilea produs este Elasticizer, un tratament înainte de şamponare care redă elasticitatea părului. Conform studiilor se pare că un păr sănătos, când este ud, se întinde, ca mai apoi să revină la forma iniţială, pe când un păr deteriorat se rupe când este ud, aşa că produsul ajută părul care devine elastic şi astfel nu se mai rupe la spălare.

Comanda a plecat pe 30 decembrie şi ar trebui să ajungă în aproximativ o săptămână în mod normal, dar cu toate zilele libere de sărbători mă aştept să dureze mai mult.

Labels: