Mici cumparaturi inainte de Craciun

Bineînţeles că a trebuit să ies şi eu la cumpărături, ca tot omul, şi nu m-am putut abţine să nu cumpăr câte ceva şi pentru "sufletul meu".


Din Jysk am cumpărat o ramă foto din aluminiu pentru o diplomă pe care am primit-o la birou. Preţul a fost de 23 de lei. Îmi plac ramele foto din Jysk pentru că se pot utiliza în 2 poziţii (vertical şi orizontal) şi sunt rezistente.


Tot din Jysk am cumpărat un set de 3 bureţi de baie. Încă nu i-am testat, dar vom vedea. Preţ 12 lei.



Din Metro am cumpărat un set de cremă de corp şi cremă de mâini de la Himalaya, deoarece în perioada asta rece am reuşit să termin toate cremele de mâini pe care le mai aveam prin casă. Crema de mâini miroase cum miroase crema bunicii de pe vremuri, are o textură cremoasă şi fină, intră destul de repede în piele şi nu lasă peliculă grasă. Din păcate nu suport deloc mirosul de "cremă a bunicii", aşa că după crema de mâini folosesc un pic din crema de corp care miroase a liliac şi trandafir, demenţial. Preţ 13 lei.


Din Real am cumpărat 2 ghivece, unul mai mare pentru că aveam un copăcel ce deja înghesuit în vechiul ghiveci şi unul mai mic pentru o muşcată. Preţ 25 de lei.

Labels: