Review Cremă de maini Christmas Wish de la Oriflame

Crema de mâini Christmas Wish de la Oriflame am cumpărat-o în vară dintr-un impuls de moment. Vă povesteam aici despre momentul când am cumpărat-o. Fiind vară şi fiind foarte cald afară, nu am avut o impresie foarte bună despre ea deoarece încălzeşte şi miroase a scorţişoară. Total nepotrivit pentru vară, aşa că am aruncat-o în dulap. 

Pe frigul care a fost zilele acestea, am dat năvală în dulap şi am început să scot produsele de toamnă-iarnă. Aceasta a fost momentul în care mi-am dat seama cât de utilă este această cremă. Pe lângă faptul că intră în piele imediat şi lasă mâinile catifelate, este deosebit de utilă în sezonul rece, deoarece încălzeşte. În momentul în care este aplicată, pielea este învăluită de o senzaţie de căldură. Bine acum să nu vă imaginaţi că e ca şi cum aţi pune mâna pe caloriferul fierbinte. Ci este o senzaţie asa plăcută de uşoară încălzire. Lasă o aromă subtilă de scorţişoară, ceea ce mă duce cu gândul la sărbătorile de iarnă şi la merele coapte, atât de minunate iarna.

Ţinând cont şi de preţul destul de accesibil, o recomand pentru sezonul rece.

Labels: