Review Pudra Ultra Fresh de la Fusion Beauty

Produsele marca Fusion Beauty le-am descoperit datorită Strawbery.com, deoarece de pe acest site le-am cumpărat prima dată, pentru simplul motiv că aveau o reducere substanţială. Asta mi-a dat un imbold de a le testa şi am descoperit că sunt foarte bune şi mi se potrivesc.

Vreau de ceva timp să vă povestesc despre produsele Fusion Beauty, dar am tot amânat… fiindcă am aşteptat că îmi vină toate coletele cu produsele comandate, ca să îmi pot forma o părere despre mai multe produse, să nu cedez primului impuls de a lăuda o marcă doar pe baza unui singur produs.
 
Primul contact cu produsele Fusion Beauty a fost când am comandat Fusion Beauty anti-acne primer despre care am scris aici. Nu m-a încântat în mod deosebit, mai ales că eu folosesc bază numai atunci când ştiu că trebuie să fac un machiaj mai complicat care să ţină mai mult. În rest folosesc doar cremă + fond de ten sau BB Cream. Oricum, baza îşi face treaba foarte bine. 
 
Apoi, am comandat, tot la reducere şi tot de pe strawberry, fără să realizez că este un produs marca Fusion Beauty, pudra pentru faţă Ultra Fresh în nuanţa Diaphanous. Am plătit pentru această pudră aproximativ 30 de lei la reduce, iar preţul întreg este de 100 şi ceva de lei. Destul de mult dacă e să mă întrebaţi pe mine. Adică, nu mă înţelegeţi greşit, este una dintre pudrele care îşi merită banii pe deplin, dar preţul întreg mi se pare ca inaccesibil. 

Ca o paranteză: este destul de greu să găseşti nuanţa potrivită la pudră sau fond de ten doar din pozele de pe site, care sunt şi nu prea sunt conform realităţii. În general, având tenul foarte alb, aleg prima nuanţă şi sper să mi se potrivească. De data asta am avut noroc. Nuanţa Diaphanous îmi vine perfect.

 
Steaua în patru colţuri de pe capac se poate purta. În cutie am găsit un şnur, iar ornamentul se detaşează şi se poate purta la o ţinută. Este o idee interesantă şi drăguţă. Un fel de 2 în 1: produs cosmetic + gablonz (cu toate că este suflată cu aur de 18 k).

 
Pudra în sine are o putere mare de acoperire, rezistă pe ten circa 8-9 ore, se adaptează foarte bine la lumină şi nu dă impresia de mască. A ajuns pe primul loc în topul preferinţelor mele, deoarece rezistă foarte bine şi în zilele cele mai toride. 
 
 
Cutia are 7,7 grame, ceea ce poate părea mult, dar având o putere mare de acoperire se consumă destul de mult produs. Cam în stadiul din poze a ajuns după o lună de utilizare exclusivă. Deci, ca să fac un calcul sumar, dacă folosiţi numai pudra Ultra Fresh Fusion Beauty în fiecare zi, o cutie ar ţine cam 2 luni, maxim 2 luni jumătate.  

În cutie găsiţi pudra + burete de aplicare (eu o aplic oricum cu pensula şi pentru că rezistă mult pe ten nu am nevoie să o port cu mine şi să o reaplic) + şnur pentru stea şi bineînţeles steaua de pe capac.

Este o pudră pe care aş cumpăra-o şi la preţul întreg. Bineînţeles, sper să o mai prind la reducere înainte de a se consuma toată.

Labels: