Cumparaturi de vara - rezumat

Pe scurt vine vara... afară nu prea se vede, dar cică vine. Trebuie să avem o grijă specială de călcâie deoarece vom purta sandale. Aşa că am făcut o comandă la Oriflame pe tema vara:

Spray lejer de plajă pentru corp FPS 25 mediu Sun Zone. E prima cremă de genul ăsta (adică sub formă de spray pe care o încerc). La primul puf îmi place. Vedem cum se comportă pe parcurs. Preţ - 29,25 lei.
Cremă pentru tălpi cu efect de reparare a crăpăturilor de pe călcâie Feet Up Advanced. Este cea mai cea cremă de călcâie pe care am avut-o vreodată. În doar 2 aplicări reuşeşte să transforme nişte călcâie urâte şi crăpate în unele ce pot fi etalate în sandale. Este minunată. Este a patra cremă pe care o comandă şi de când am descoperit-o nu mă mai despărţi de ea. Preţ - 19,17 lei
Cremă de duş Silk Beauty Ediţia Luxury Velvet. Nu este deloc deosebită ca şi calităţi, dar îmi place cum miroase. Am mai avut acum câtva timp una şi am decis să o recumpăr. Preţ - 8,46 lei
Cremă de mâini Christmas Wish. Da ştiu zic de cumpărături de vară şi cumpăr creme de Crăciun. Am luat-o într-un impuls de moment. Vom vedea cum se comportă. Pînă acum am avut 2 creme de mâini de la Oriflame şi mi-au plăcut. Preţ - 7,49 lei


Ruj The ONE Colour Unlimited - Always Cranberry. Pentru că în coletul cu produsele Oriflame, TheOne de testat nu am primit şi un ruj, am decis că e cazul să cumpăr unul, mai ales că am rămas în colecţie doar cu rujurile roşii, culorile trandafirii sau maronii mi le-a luat mama. Vom vedea cum se comportă la capitolul rezistenţă. Preţ - 13,08 lei.


Labels: