Comanda Vitacost



Acum vreo săptămână, după dezamăgirea cu comanda pierdută de prin ianuarie la iherb, mi-am luat inima în dinţi şi am dat o comandă la Vitacost pentru că are o serie de avantaje pentru mine.


În prealabil am discutat cu un consultant de la ei, care m-a informat că dau banii înapoi pentru orice colet pierdut, chiar şi pentru cele cu transport fără număr de urmărire, cu condiţia să fi trecut mai mult de 2 luni de la data comenzii. Adică abia după 2 luni de aşteptare putem considera un colet pierdut şi le putem cere banii înapoi. În plus, Vitacost acceptă plata prin paypal, ceea ce pentru mine este de dorit şi comod.

Desert Essence Organic Jojoba Oil
Preţ: 7,05 USD

Vroiam să îmi iau ulei de jojoba şi acesta era la reducere  de la 8,89 USD. La ultima comandă pe iherb am vrut să îmi iau ulei de jojoba, dar am încurcat borcanele şi la mine în coş a aterizat o mască de păr organică. Nu îmi pare rău căci este perfectă pentru părul meu, o să vă povestesc despre ea într-un alt post, dar îmi doream şi ulei.

Sally Hansen Creme Hair Bleach For Face
Preţ: 5,39 USD

Mi-am cumpărat acest set pentru decolorarea părului facial, după ce am văzut trucul ăsta pe un blog extern. Am câteva fire foarte negre rebele pe bărbie şi din cauza epilării în acea zonă am tot timpul probleme: coşuri sub piele, coşuri negre etc. Aşa că am zis să încerc şi setul ăsta să vedem ce rezolv.


Parissa Quick And Easy Hair Removal 2 In 1 Roll On
Preţ: 14,99 USD

Din descrierea de pe site, setul ăsta de epilare pare minunat. Mai ales că mă pregătesc intens pentru o vacanţă la mare vara asta, încerc să găsesc soluţii mai puţin dureroase faţă de epilator sau clasica ceară. M-a atras foarte mult ideea că se îndepărtează cu apă, faţă de ceara care se duce cu ulei, mult ulei şi să freci şi să tot freci pe o piele deja sensibilă şi iritată nu e chiar idealul meu în viaţă. Vom vedea ce şi cum.

Transportul a fost 9,99 USD. Mai mult decât pe iherb, ştiu. Comanda totală a fost 34,68 USD. Sper sa ajungă căci deja am început să îmi fac lista pentru următoarea comandă.

Labels: