Comanda la iHerb (nr. 3) pe anul acesta - extras de produse

La ultima comandă de la iherb mi-am cumpărat 42 de produse şi fiind destul de multe m-am tot gândit să împart totul, adică să povestesc despre câteva produse acum şi despre altele în altă postare. Am tot amânat pentru că s-au întâmplat atâtea la firmă şi chiar şi în viaţa mea că efectiv nu mi-am găsit cheful şi timpul.

Am comandat ca de obicei cu transportul prin DHL cu "track number", chiar dacă statul român mă pune să plătesc TVA şi, dacă comanda e mare, taxe vamale. Dar, măcar aşa ştiu că ajunge. Faptul că pe primul colet, care nu a ajuns nici după 5 luni, am dat 100 de lei din care 12 lei a fost transportul nu m-a ajutat cu nimic. Au fost 100 de lei aruncaţi pe fereastră pur şi simplu. Aşa că mai bine dau bani statului român şi aia e.


Mi-am cumpărat produsul Beauty Without Cruelty, Facial Cleanser, 3% AHA Complex în varianta de 250 ml. Până acum îl aveam pe cel de 59 de ml şi m-am convins că merită recumpărat. Despre acesta am scris aici. S-a comportat exact aşa cum trebuia. Mi-a uscat pielea o perioadă de aproximativ 2 săptămâni, timp în care s-a cojit pe anumite zone - întâi obrajii, apoi bărbia, pomeţii, fruntea - acum totul e ok şi pielea mea şi-a revenit la normal + îmbunătăţirile aduse de un produs de curăţare bun. Acum, nu prea îmi imaginez viaţa fără el, deoarece îl folosesc după ce mă demachiez, seara, când ajung acasă şi numai aşa simt că pielea mea e cu adevărat curată.

Pentru că l-a capitolul păr nu stau foarte bine, m-am decis să fac ceva pe tema asta. Şi mai ales să încerc să rezolv problema cu părul încâlcit de la spate, care se pare că revine orice aş face. Aşa că am cumpărat peria pentru descurcat părul de la EcoTools, cu 10,99 USD.

Sursă foto

Nu funcţionează chiar aşa cum mi-aş fi dorit eu, adică prin magie să descurce tot, dar oricum e mai bună decât Tangle Teezer, pe care am cumpărat-o în urma numeroaselor review-uri pozitive de pe internet (chiar urăsc chestia asta) şi care s-a dovedit a fi un mare mare fâsss, adică în afară de a se îndoi dinţii prea moi nu mai face mare lucru. Aaaa şi te doare mâna de mori, dacă cumva ai părul mai lung, pentru că durează o grămadă de timp până reuşeşti să descurci ceva.

Revenind, peria de la EcoTools are dinţii ceva mai duri, deci nu se îndoaie când dau de prima încurcătură din păr, aşa că îşi face cât de cât treaba. Momentan, până găsesc ceva mai bun, sunt ok cu ea şi o folosesc. Este destul de ergonomică, mânerul nu alunecă, rezistă dacă e scăpată pe jos şi, încă, nu am reuşit să îi rup vreun dinte.


Tot din capitolul ce nu fac eu pentru părul meu, mi-am cumpărat şi un balsam pentru descurcare: Rainbow Research, Detangling Conditioner for Kids, Creamy Vanilla, 8.5 oz. Da, este pentru copii. Şi, da, eu nu sunt copil. Probabil de asta nu avea prea mari aşteptări de la acest produs. Dar, spre uimirea mea, funcţionează. Chiar descurcă părul, îl lasă moale, uşor de pieptănat, nu îngraşă. Este chiar excelent. Singura problemă e că efectul durează fix 2 zile. După aceste 2 zile părul redevine încâlcit şi greu de pieptănat. Eu, de obicei, mă spăl pe cap o dată la 3 zile - uneori chiar 4 - în funcţie de cum se îngraşă şi chiar nu vreau să renunţ la acest obicei doar pentru că balsamul funcţionează numai 2 zile. Aşa că voi încerca, pentru restul de zile, să găsesc altă soluţie.


Am recumpărat tratamentul de păr de la Queen Helen, despre care vă spuneam aici. M-am convins că este bun pentru părul meu aşa că nu are niciun rost să reiau ceea ce am spus deja.


La capitolul mare, foarte mare dezamăgire, intră şamponul de îngroşare a firului de păr: Avalon Organics, Biotin B-Complex Therapy, Thickening Shampoo, 14 fl oz (414 ml). Ca de obicei, l-am cumpărat în urma review-urilor pozitive, numai pe pagina produsului de pe iherb are 3564 de review-uri de 5 stele. Până la urmă te gândeşti că atâta lumea nu poate greşi, dar se pare că ceea ce e bun pentru alţii, nu e bun şi pentru mine. Şi când te gândeşti că pentru acest şampon am renunţat la Node G de la Bioderma, şamponul pe care îl folosesc de vreun an de zile, şi despre care am scris aici şi aici. La prima folosire am rămas impresionată, părul efectiv se simţea foarte curat. Am zis un wow mare şi am aruncat şamponul de la bioderma într-un colţ. Dar, aparenţele înșală. După a treia utilizare mi-a apărut mătreaţă. Am rămas mască pentru eu nu am o problemă cu mătreaţa, care apare doar în urma folosirii unui produs ce nu mi se potriveşte. Ultima dată când am făcut mătreaţă a fost acum mulţi ani când foloseam, ironia sorţii, Head&Soulders, adică fix un şampon anti-mătreaţă. Aşa că cu toată durerea de suflet a ajuns în dulap şi, cel mai probabil, îl voi propune ca produs pentru testare, deoarece e păcat de el şi e posibil ca altcineva să se împace foarte bine cu şamponul acesta.
Cam atât deocamdată, revin şi cu restul de produse în alte postări. Bineînţeles, celor mai notabile le voi face un review.

Labels: