Coco Eau de Parfum - Chanel

Nu ştiu alţii cum sunt, dar mie anumite gusturi/mirosuri îmi aduc aminte de copilărie şi îmi reînvie memorii uitate de mult. Ţin minte că mama, pe vremea lui nenea Nicu, avea un dulăpior cu chestii care mie, pe vremea aia copil, mi se păreau minunate. Spray Implus, săpun Fa şi o sticlă mică, mică de parfum Chanel. Eram pur şi simplu fascinată de acel dulăpior, din care nu se arunca nimic niciodată: totul se transforma. Căci pe vremea aceea era o chestie să poţi să te lauzi că ai în casă un spray Impuls, un pachet de Kent sau un parfum bun. Într-o zi, rămasă singură acasă ca mai toţi copii de tovarăşi care lucrau şi nu îşi permiteau să aibă bona la copil, am dat iama în dulapul mamei. Prima chestie care m-a atras a fost sticluța de parfum Chanel. Lichidul din interior semăna a coniac. Parcă mă teleportasem pe altă planetă. Am scos un puf şi m-am înecat de la mirosul tare. L-am pus frumos înapoi şi nu m-am mai atins de el, dar mirosul respectiv mi-a rămas întipărit undeva într-un colţ de neuron. 

Ieri, ştiind că parfumul meu e pe terminate, vorbeam cu Andra ca să descopăr ce minunăţii mai are şi ce îmi poate recomanda. Am aflat că are numai un Chanel şi un Armani. Numai ce am auzit numele de Chanel şi mi-a revenit în cap mirosul acela înecăcios pe care l-am simţit în copilărie, dar Andra, draga de ea, mi l-a recomandat din toată inima şi cum eu, de obicei, merg pe mâna ei... azi l-am primit. Deşi trăiam cu idee că nu o să îmi placă, pot să spun că m-am îndrăgostit de la primul puf. Nu mai este acel miros de parfum greu pe l-am simţit eu copil fiind, ci un miros care îmi place, modern şi puternic, numai bun de purtat la birou, ideal pentru femei mature. Poate de aceea nici nu l-am agreat când eram copil.

Note de vârf: Flori de portocal, mandarină
Note de mijloc: Iasomie, mimoză, trandafir, ylang-ylang
Note de bază: Patchouli, opoponax, samolian, tonka

Parfumul, în varianta pe care o am eu, de 100 de ml, este pe Aoro 509 lei, dar vă recomand să încercaţi şi la Andra, căci e posibil să aveţi o surprinză plăcută la preţ. Vă garantez că veţi fi mulţumite atât de ea, cât şi de produsele pe care le are.


Labels: