Vino la MEGA lansarea brandului de make-up THE ONE in Suceava!

Uite că se întâmplă chestii frumoase şi la Suceava, ca să nu mă mai plâng eu că mărcile mari au un centru gravitaţional, Bucureşti, se întind spre vest şi uită de oraşele unde se agaţă harta în cui.
Diana, managerul de zonă de la Oriflame, tocmai ce m-a informat, că miercuri, 19 martie 2014, la 17:30, în sala de festivităţi "Joseph Schmidt" a Universităţii Suceava, va avea loc lansarea mărcii de make-up: THE ONE. 
Se pare că vom avea parte de surprize, tombolă şi că ne vom întâlni cu make-up artistul Oriflame: Ana Waskiewicz.

Eu una abia aştept să merg. Sper să nu intervină ceva neprevăzut, că de obicei când am altceva în program apare vreun proiect urgent care musai trebuie rezolvat atunci.

PS: Ştie cineva unde e sala "Joseph Schmidt" a Universităţii Suceava?
Eu am terminat facultatea de mult şi pe vremea mea nu exista sala asta, cred :)))
Deci, vă rog, dacă ştiţi - lăsaţi un comentariu care să mă lămurească şi pe mine.

XOXOXO


Labels: