Vichy Lift Activ Advanced Filler - Prima impresie



Aseară şi azi dimineaţă am testat mostra de cremă Lift Activ Advanced Filler pusă la dispoziţie spre testare de cei de la Vichy. Aseară am curăţat tenul cu Beauty Without Cruelty, 3% AHA Complex, Facial Cleanser, şi apoi am aplicat crema Lift Activ Advanced Filler. Deoarece produsul de curăţare îmi usucă în oarecare măsură tenul am nevoie de o foarte bună hidratare după utilizarea acestuia şi crema Lift Activ Advanced Filler oferă pe deplin hidratarea de care are nevoie tenul meu. Cu crema pe care o utilizam înainte era nevoie de 2-3 aplicări în decursul a câteva ore pentru a-mi menţine tenul hidratat. Cu Lift Activ Advanced Filler a fost nevoie de o singură aplicare şi tenul meu a beneficiat de o hidratare completă. Din acest punct de vedere pot să spun cu mâna pe inimă că Lift Activ Advanced Filler îşi face treaba fără nicio problemă.


Azi dimineaţă numai am clătit faţa cu apă şi am aplicat Lift Activ Advanced Filler, ca să văd cât de repede este absorbită de piele şi în cât timp după aplicare pot să utilizeze BB Cream-ul. A durat mai 6-8 minute, timp în care mi-am fumat ţigara regulamentară de dimineaţă şi am băut cafeluţa cu lapte. Apoi, am putut să aplic BB Cream-ul fără probleme. Acum, nu pot să spun cu mâna pe inimă că se absoarbe foarte repede. Nu ştiu care e rutina voastră de dimineaţa, dar eu folosesc timpul de ţigară şi cafea pentru pregătirea tenului peste zi prin aplicarea cremei. Aşa că dacă durata în care se absoarbe o cremă nu depăşeşte minutele alocate ţigării şi cafelei, nu mă deranjează.

Bineînţeles că 2 aplicări nu sunt nici pe departe de ajuns pentru o părere completă şi un review la această cremă. Momentan, ca primă impresie tot ce pot să spun este că aş cumpăra această cremă. Sper să nu mă dezamăgească pe parcurs.

Labels: