Review Queen Helene Jojoba Hot Oil Treatment

După cum vă avertizasem, va urma o serie de review-uri despre produsele pe care le-am cumpărat de pe iHerb la ultima comandă. Sunt destul de multe, aşa că o să aveţi ce citi.



Astăzi vreau să vă spun despre Tratamentul cu ulei cald de jojoba de la Queen Helen. Cutia conţine 3 flacoane de 30 de ml, resigilabile şi costă 3,68 dolari, adică aproximativ 12 lei. Dacă aveţi părul lung, un flacon de 30 de ml vă ajunge pentru o spălare, iar dacă aveţi părul scurt îl puteţi folosi de 2 ori, deoarece se închide.

 
Am folosit uleiul de la Queen Helen după ce m-am spălat cu şampon, conform instrucţiunilor, şi am uscat părul un pic cu un prosop. Pe cutie scrie că flaconul trebuie să stea cam 1 minut în apă caldă. Eu l-am lăsat în cadă şi a curs apa cum m-am spălat pe păr. Am aplicat tratamentul şi apoi am înfăşurat părul într-un alt prosop uscat. În instrucţiuni zice că tratamentul trebuie lăsat 3 minute, eu l-am lăsat vreo 6 minute, că mă uitam la ceva la TV. Apoi am clătit. 



Mie mi se încurcă destul de rău părul pe ceafă. Asta mi se întâmplă de când eram mică şi până acum nu am reuşit să rezolv problema. După tratament am observat că părul nu mi s-a mai încurcat, cel puţin nu în 2 zile de când l-am folosit, iar părul este mai strălucitor.


Este un produs pentru păr care primeşte 5 steluţe şi pe care îl voi recumpăra cu siguranţă la următoare comandă.



Jurlique - ulei de jojoba 100 ml la preţul de 48 dolari, adică 155 de lei.


Iar, ca bonus, vreau să vă povestesc de ce îmi place să cumpăr de pe iHerb, deşi transportul cu număr de urmărire costă destul de mult. Mă uitam azi pe Strawberry după ulei de jojoba şi am găsit următorul produs: Jurlique - ulei de jojoba 100 ml la preţul de 48 dolari, adică 155 de lei.

Desert Essence - ulei de jojoba 118 ml la preţul de 9,41 dolari, adică vreo 31 de lei


Aura Cacia - ulei de jojoba 473 ml la preţul de 39,25 dolari, adică vreo 125 de lei

Iar, dacă ne uitam pe iHerb un ulei de jojoba, să îl luăm pe cel de la Desert Essence, de 118 ml este 9,41 dolari, adică vreo 31 de lei. Iar, cel mai scump ulei de jojoba, de la Aura Cacia, de 473 ml, este 39,25 dolari, adică vreo 125 de lei.



Chiar dacă este pun şi transportul, ţinând cont că nu comand numai un produs, tot ies mai ieftin.
Doar transportul cu număr de urmărire, pentru un uleiul de jojoba de la Desert Essence este 15,78 dolari + produsul 9,41 dolari, înseamnă un total de 25,19 dolari, adică vreo 80 de lei. Jumătate de preţ faţă de strawberry.


Acum eu nu neg că şi pe strawberry sunt oferte foarte bune. Cumpăr destul de des de acolo. Vroiam să vă arăt strict comparaţia dintre uleiurile de jojoba.

Notă: Toate linkurile de pe iHerb sunt cu codul meu de afiliat. Dacă le folosiţi, voi primiţi 10 dolari reducere la prima comanda, iar eu primesc 1-4% din valoarea comenzii.

Labels: