Review Beauty Without Cruelty, 3% AHA Complex, Facial Cleanser


Beauty Without Cruelty, 3% AHA Complex, Facial Cleanser, 59 ml
Preţ: 2,99 USD (adică aproximativ 10 lei)

V-am spus că am multe de povestit despre ce produse mi-am luat la ultima comandă iHerb. Am cumpărat şi produsul de curăţare cu complex de 3% AHA de la Beauty Without Cruelty, pentru piele normă şi mixtă. 


I told you I had a lot to talk about when it comes to the products I last bought on iHerb. I also bought the cleanser with 3% AHA complex from Beauty Without Cruelty, for normal and mixed skin. 
 
Pentru cele care nu ştiu ce înseamnă AHA: acronimul pentru acidul alfa hidroxilic, care este derivat din diferite plante sau din lapte. Acizii folosiţi în produsele cosmetice sunt de multe ori derivaţi sintetici, ceea ce nu este cazul acestui produs. AHA este utilizat pentru exfolierea celulelor pielii prin descompunerea substanţei care menţine împreună celulele. Deşi, în cosmetică este utilizat în concentraţii destul de mici (3 – 8 %), AHA poate fi iritant pentru piele, aşa că aveţi grijă dacă ştiţi că sunteţi foarte sensibile.


For those of you who don't know what AHA stand for: the acronym for alpha hydroxy acid, derived from several plants or milk. Acids used in beauty products are many time synthetic derivatives, but this is not the case. AHA is used to peel of skin cells by decomposing the substance holding the cells together. Although, in beauty treatments, it is used in rather low concentrations (3 – 8 %), AHA can irritate the skin, so be careful if you know you are very sensitive.
 
Produsul de curăţare cumpărat de mine de pe iHerb are 100% componente organice, de aceea mi-a şi plăcut. L-am utilizat împreună cu buretele Konjak pe care l-am cumpărat de la Ebay cu 1,99 USD (aproximativ 6 lei). Am clătit faţa cu apă caldă, am pus puţin produs pe burete şi am masat pe faţă, apoi am clătit cu apă călduţă din abundenţă. Am uscat cu un prosop moale. În primul moment nu am simţit nimic special, decât o piele curată, pe care am aplicat o cremă foarte hidratantă. Dar, a doua zi dimineaţă am rămas uimită că urmele de coşuri (care la mine trec foarte foarte greu) au dispărut şi pielea era mult mai albă şi mai strălucitoare. Am aplicat iarăşi cremă hidratantă şi un BB Cream, chiar dacă nu prea mai era nevoie, deoarece pielea mea arată foarte bine


The cleanser I bought on iHerb is 100% made of organic compounds, which is why I like it. I used it together with the Konjak sponge I bought on Ebay for 1.99 US$ (roughly 6 lei). I rinsed with warm water, I put a little cleanser on the sponge, I rubbed the face and then rinsed again with plenty of warm water. Dried it off with a soft towel. Nothing special at in the first moments but a clean skin on which I used a highly moisturizing cream. However, the next morning, I was amazed to see that my pimple marks (which, in my case, go off so very hard) disappeared and that the skin was so much whiter and brighter. I used a moisturizing cream and some BB Cream, even if not necessary anymore as my skin looks just fine
 



Mai jos aveţi descrierea şi ingredientele de pe iHerb.

You have the description and the ingredients below, taken from iHerb.



Soluţia complexă pentru curăţarea pielii AHA BWC 3% este o soluţie de curăţare uşor spumantă, fără săpun, ce înlătură celulele moarte de la suprafaţa tenului, impurităţile zilnice şi excesul de sebum fără a curăţa excesiv pielea. Acizii alfa hidroxilici proprii naturii (AHA) curăţă delicat şi profund şi  purifică activ pielea, fără a-i perturba echilibrul natural. Uleiurile esenţiale aromoterapeutice pure premium tonifică, hrănesc şi calmează - lăsând tenul curat, purificat şi împrospătat.

BWC 3% AHA Complex Facial Cleanser is a lightly-foaming, soap-free cleanser that removes dead surface skin cells, daily impurities, and excess oil without over-cleaning you skin. Nature's own alpha hydroxy acids (AHAs) gently and deeply clean and actively clarify your skin without disturbing its natural balance. Pure premium, aroma-therapeutic essential oils tone, condition, and calm—leaving your skin clean, clear and refreshed.

Alte ingrediente
Other ingredients

Apă purificată, extract de frunze*de Aloe barbadensis (aloe vera), olefină sulfonat de sodiu c14-16 , betaină cocoamidopropil, sulfonat hidroxipropil glucozide lauril de sodiu, panthenol, alantoină, fosfat ascorbil de magneziu, glicerină, extract* de Lavandula angustifolia (lavandă), extract* de Calendula officinalis (gălbenele), extract* de Lonicera fragrantissima (caprifoi), extract* de Anthemis nobilis (muşeţel), extract* de Cucumis sativus (castravete), tocoferoli, acid glicolic, acid citric, acid malic, benzoat de sodiu, sorbat de potasiu, ulei de Pelargonium roseum (geranium), ulei *de Citrus sinensis (portocale dulci), ulei *de Cananga odorata (ylang ylang), ulei *de Lavandula hybrida (Lavandin).

Purified water, aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice*, sodium c14-16 olefin sulfonate, cocoamidopropyl betaine, sodium lauryl glucosides hydroxypropyl sulfonate, panthenol, allantoin, magnesium ascorbyl phosphate, glycerine, lavandula angustifolia (lavender) extract* calendula officinalis (calendula) extract* lonicera fragrantissima (honeysuckle) extract*, anthemis nobilis (chamomile) extract*, cucumis sativus (cucumber) extract*, tocopherols, glycolic acid, citric acid, malic acid, sodium benzoate, potassium sorbate, pelargonium roseum (geranium) oil, citrus sinensis (sweet orange) oil*, cananga odorata (ylang ylang) oil*, lavandula hybrida (lavandin) oil*.


Labels: