Livrare gratuita la bonprix



 


După cum ştiţi, bonprix este magazinul meu preferat de haine, pentru că acolo găsesc haine la mărimea mea şi foarte rar mi-au greşit comanda, v-am povestit despre asta aici.

La ultima comandă m-am axat mai ales pe pantaloni, de primăvară/vară, că niciodată nu am de ajuns. Aşa că mi-am cumpărat nişte pantaloni din voal, forte subţiri, că tot vine vara în curând (sper), la preţul de 49,9 lei, care sunt chiar frumuşei. Am mai avut anul trecut aşa o pereche, pe negru, şi m-am înţeles bine cu ei, mai ales că asortaţi cu o bluză potrivită, pot fi purtaţi şi la ocazii.


Tot la capitolul ăsta am cumpărat această pereche de pantaloni roz cu dungi negre, la preţul de 37,9 lei. Simţeam efectiv nevoia de o pată de culoare, pentru că de obicei port aproape exclusiv pantaloni negri. Şi uite aşa, m-am făcut cu o pereche de pantaloni foarte roz. Materialul este la aceeaşi calitate ca cei din bazar, dar la preţul ăsta nu prea am ce mă plânge.

Ca de obicei, în ultima perioadă, comanda a ajuns relativ repede. 
Iar, ca bonus, în perioada 20.03.2014 - 23.03.2014, Bonprix oferă transportul gratuit la comenzi de peste 100 de lei, asta însemnând o economie de 20 de lei la o comandă. 
Codul acţiunii este SUN4. 
Spor la cumpărături de primăvară, dragele mele.





Labels: