Garnier Express 2 in 1 Eye Make-Up Remover si Garmier Micellar Cleansing Water

Vă spuneam că nu mă prea mă împac bine cu produsele Garnier, dar cititând atâtea lucruri bune despre demachiantele lor, bineînţeles că nu am rezistat şi am cumpărat.



 
Scuzaţi calitatea pozei, e făcută cu telefonul


Aşa, am cumpărat Garnier - Express 2 in 1 Eye Make-Up Remover. Până acum foloseam L'Oreal Gentle Eyes and Lips Make-up Remover, special pentru machiajul waterproof şi cel foarte rezistent. Nu ştiu dacă v-am spun, dar nu îmi place să port multe produse de machiaj în geantă şi nici nu prea obişnuiesc să retuşez machiajul pe parcursul unei zile, aşa că sunt fan produse de machiaj rezistente, care să stea la locul lor măcar 8-10 ore, dacă nu 12 ore. 

Revenind, între cele două nu am descoperit nicio diferenţă notabilă în termeni de calitate. Se descurcă bine cu rimelul rezistent la apă, se descurcă ok cu fardurile rezistente, dar când vine vorba de rujul meu Nouba Millebaci trebuie să insist un pic mai mult. Nu se duce de prima dată cu niciunul dintre cele două. Singura diferenţă între cele două e preţul, Garnier Express costă 16 lei şi L'Oreal Gentle costă 25 de lei.




Bineînţeles am cumpărat şi mult lăudată loţiune micelară de la Garnier. Până acum foloseam, ca tot omul, loţiunea micelară de la Bioderma. Iarăşi absolut nicio diferenţă notabilă între cele două. Mi se par la fel de bune în termeni de calitate. Iarăşi, singura diferenţă este preţul: Bioderma de 400 de ml în jur de 60 de lei (cu puţin noroc), iar Garnier de 400 de ml vreo 20 de lei (nu mai stiu exact dacă 20 sau 25 de lei). La jumătate de preţ pentru acelaşi gramaj şi aceeaşi calitate. 

Astfel: bun venit loţiune micelară Garnier în viaţa mea, la revedere loţiune micelară Bioderma. 



Labels: