Cumparaturi de primavara de la bonprix

Sper că aţi reuşit să profitaţi de transportul gratuit de la bonprix de care vă povesteam aici şi aţi dat o comandă cu ceva frumos pentru primăvară. Eu una nu am putut să rezist tentaţie oricât de mult am încercat, pentru că la ultima comanda am primit un catalog în pachet (cum primesc de obicei de altfel) şi pe copertă era o poză cu cei mai drăguţi saboţi pe care i-am văzut vreodată şi efectiv a trebuit să îi comand. Am o mare problemă în ceea ce priveşte pantofii, pentru că dacă la celelalte produse (îmbrăcăminte, machiaj etc.) mă mai abţin şi zic lasă mai e şi mâine o zi, când vine vorba de pantofi, dacă îmi place o pereche e musai să o cumpăr. Aşa cum nu am rezistat nici cu aceşti saboţi.

Pumps peeptoe - preţ 119,90 lei, din imitaţie de piele, cu toc de 12 cm.

Până acum nu am cumpărat niciodată încălţări online de frică. Bine că nici eu nu înţeleg de ce, pentru că nu este nicio diferenţă între haine, cosmetice sau încălţăminte. Cum te poţi înşela la mărimea la o bluză sau la culoarea unui fard, aşa te poţi înşela şi când vine vorba de încălţăminte. Aşa că mi-am luat inima în dinţi şi am dat comandă, deoarece la bonprix mi-am primit tot timpul banii înapoi, în rarele ocazii când a fost vorba de un retur. Să vedem când ajung... vă povestesc cu lux de amănunte ce şi cum.


Labels: