Cum se reflecta frumusetea interioara in cea exterioara?



Trăiesc într-o lume în care termenele limită sunt sfinte. Trebuie respectate cu stricteţe altfel clientul se supără şi pleacă la altă firmă, iar dacă nu sunt clienţi - nu sunt comenzi şi dacă nu sunt comenzi – nu sunt bani în firmă şi dacă nu sunt bani în firmă – nu ne luăm salariile sau şi mai rău plecăm acasă în şomaj. Stresul este la cote maxime când ai de terminat un proiect şi peste acela mai vine unul la fel de urgent şi se suprapun şi nu îmi mai văd capul de dimineaţa până seara şi ajung acasă efectiv târâindu-mă. Şi acasă mă aşteaptă vesel bebe mic care vrea atenţie şi joacă, că el nu ştie ce e ală serviciu şi de ce mama e obosită de abia se mai ţine pe picioare. El vrea să se joace cu maimuţa şi cu maşinuţele şi să o fac pe-a căluţul, iar la o faţă atât de dulce nu poţi rezista să spui nu. Dar cât poţi să rezişti aşa? Cât timp te descurci să jonglezi între casă şi serviciu, bebe şi termene limită, clienţi şi proiecte? 



Sunt momente în care ai nevoie de relaxare, de o zi numai pentru tine în care să te răsfeţi şi să ştii că totul se învârte numai şi numai în jurul tău. O zi în care să laşi grijile deoparte şi să îţi regăseşti echilibrul interior şi să redevii femeia zâmbitoare şi frumoasă pe toţi o ştiu. Altfel cum ai putea să faci faţă stresului cotidian fără să clachezi? Forţa vine din interior şi se vede la exterior: mintea şi sufletul pot fi în armonie dacă ştii cum să te relaxezi. Şi unde te poţi relaxa cel mai bine dacă nu la un spa unde răsfăţul interior şi exterior şi starea de bine sunt la ele acasă?



Am „norocul” de a locui într-un oraş destul de mic de provincie unde cuvântul spa nu prea există în vocabular. Da, există saloane de cosmetică, coafor, salon de manichiură, dar nu există un spa în adevăratul sensul al cuvântului care să ofere servicii de relaxare la nivel profesional. Probabil de asta m-a şi bulversat foarte tare proba nr. 6 de la Spring SuperBlog 2014. 

 

Despre ce aş putea scrie în contextul dat când experienţa mea se limitează la coafor, manichiură şi cosmetică. Conceptele prezentate de Centrul Shakti par atât de departe de mine şi atât de noi, încât nici nu ştiu de unde să încep dacă ar fi să îmi imaginez o zi în spa-ul lor. Este prima dată când aud de conceptul de terapie craniosacrală ce este utilă pentru tratarea durerilor de cap. Până acum durerea de cap o tratam cu Advil capsule moi, nu cu masaj, căci suntem în secolul în care preferăm să ne îndopăm cu pastile decât să facem ceva benefic pentru corpul nostru, cum ar fi aplicarea unui concept nou de masaj care ar putea îmbunătăţi starea de spirit, care are efecte benefice asupra unor afecţiuni simple, ca o durere de cap, dar are efecte şi în problemele majore, cum ar fi durerile cronice de spate. 


Probabil că majoritatea dintre voi știți foarte bine ce înseamnă să stai pe scaun, fie el şi ergonomic, câte 10 ore pe zi cel puţin. Adăugaţi la acele dureri şi o coloană puţin deformată din cauza sarcinii şi aveţi reţeta completă pentru dureri destul de puternice, care transformă băiţa pentru bebe într-un chin pentru mine. Mi-ar fi plăcut să fiu în Bucureşti şi să mă duc la Centrul Shakti pentru câteva şedinţe de terapie craniosacrală, să reuşesc să scap de durerile de spate şi cap, să mă simt nouă şi plină de energie, gata de a înfrunta din nou lumea. Până la urmă câteva ore sau o zi de răsfăţ pot alunga stresul şi durerile adunate într-o lună întreagă de muncă.


Pur şi simplu câteodată simt nevoia să spun stop. Vreau o pauză de câteva ore numai pentru mine în care să îmi închid telefonul, să respir şi să nu mai ştiu de nimic. Vreau şi eu câteva şedinţe de masaj ayurvedic pentru relaxare, să ajung în momentul în care mintea şi sufletul sunt în armonie şi simţi energiile pozitive cum îţi încarcă bateriile pentru a fi gata din nou de o nouă bătălie cu lumea şi de a reuşi să spui: sunt pregătită să înfrunt orice.
Singura mea şansă ar fi să mă mut în Bucureşti sau poate Centrul Shakti se va deschide şi în oraşul meu.

Labels: