Comanda 2 la iHerb pe 2014




După cum v-am spus aici am făcut în ianuarie o comandă la iHerb care nu a ajuns nici până acum. Oricum are dată estimată 20 martie... aşa că poate ajunge totuşi. Dar, pentru ca mi-a plăcut ce am văzut pe site la ei şi pentru că am auzit numai laude despre produsele lor am decis să dau o comandă, dar cu număr de urmărire a expediţiei. Am dat check out la coş pe 03 martie şi azi a ajuns la mine. Între data de 3 şi 5 a fost în procesare la ei, iar pe 6 au expediat-o, pe 7 coletul meu era în Belgia, pe 8 în Italia, iar pe 9 era deja la noi în vamă, care în dulcele stil românesc au luat la puricat coletul şi l-au ţinut până ieri când a plect din Bucureşti şi azi a ajuns la mine. Am prins perioada cu reducere de 10% şi încă nişte reduceri la produsele pe care mi le doream. Astfel, chiar cu transportul cu număr de urmărire, care este scump, am ieşit chiar bine spun eu.
Total comandă: 83,43 USD (înainte de orice reducere)
Reducere: 22,93 USD (reducerile la produse şi reducerea suplimentară de 10%)
Transport: 19,93 USD (În momentul în care comanda sare de 60 de USD, iHerb oferă reducere suplimentară la transport, când aveam în coş produse de aproximativ 59 de USD preţul la transport era de peste 40 de USD, în momentul în care am depăşit 60 de USD - socotiţi la preţul cu reducere - preţul la transport a scăzut considerabil, ajungând la sub 15 USD, dar bineînţeles când am reînceput să adaug produse, a început să crească iar.)
Total de plată: 80,43 USD
Deci am ieşit cu un total mai mic de plată cu tot cu transport decât dacă aş fi cumpărat produsele la preţ normal. Oricum un transport de 19,93 USD din SUA mi se pare un preţ mai mult decât decent. Înseamnă cam 63 de lei şi dacă stau să mă gândesc bine pentru produsele voluminoase am plătit mai mult de atât în România. Măcar a ajuns, faţă de cealaltă modalitate de transport cu 4 USD, colet pe care încă îl aştept. 
Am o listă întreagă de review-uri de făcut pentru ca mi-am cumpărat vreo 20 de produse dintre cele mai diverse, de la cosmetice până la suplimente. Aşa că staţi pe aproape că pregătesc articole multe. 


Labels: