Noi achiziţii de pe ebay

Deşi încă de alaltăieri am vrut să public părerea mea despre cumpărăturile online de la bonprix, am reuşit acest lucru abia ieri pentru că m-am lăsat furată de ebay. Tot am citit pe la fete că îşi cumpără diverse lucruri de pe ebay, mai ales foarte ieftine la licitaţii, şi ieri am zis ia hai să încerc şi eu. 


În plus, jumătatea mea mai bună şi-a cumpărat cam toate piesele pentru motor de acolo. Aşa că de ce nu aş încerca şi eu. 

După câteva ore bune de navigat încoace şi încolo am găsit următoarele chestiuţe destul de interesante.



Eyelash Curler Mascara Guard Applicator Comb Brush Makeup Cosmetic Tool pink
Preţ: 1,08 USD cu transport inclus  - câştigat la licitaţie

Mi s-a părut chiar interesantă ideea, chiar dacă nu mă murdăresc în general prea tare sunt zile în care nu am nici suflu în mine darămite să aplic un rimel cum trebuie. Unele fete spuneau că folosesc un card pentru a evita să se murdărească cu rimel. Uite că există un instrument special pentru aşa ceva. Când va ajunge o să vedem cum ne împăcăm.


24 Stands Clear Trapezoid Lipstick Makeup Display Holder Case Cosmetic Organizer
Preţ: 4,74 USD  cu transport inclus  - câştigat la licitaţie


Cosmetics Organizer Makeup Lipstick Holder Acrylic Case Box Display Crystal new 
Preţ: 16,76 cu transport inclus  - câştigat la licitaţie
Prima dată când am dat cu ochii de organizatoare de machiaj a fost pe vivre.ro. Am găsit câteva interesante şi le-am achiziţionat, dar de atunci nu am văzut să mai apară. Chiar zilele trecute întreba cineva pe grupul de makeup de pe Facebook dacă nu ştim locuri de unde se pot cumpăra organizatoare de machiaj şi cum mie tocmai mi-ar mai trebui câteva, cele pe care le am deja sunt pline ochi, m-am uitat pe ebay. Sunt de toate formele şi mărimile şi la preţuri chiar acceptabile.
Mai multe poze şi informaţii după ce ajung produsele. Să vedem când or ajunge, că am nişte emoţii mai ales că au trecut 3 săptămâni  aproape de la comanda mea pe iHerb.com şi nici acum nu a ajuns. Dar, ÎNCĂ mai sper.

Labels: