Cumparaturi online - Bonprix

În primul rând scuze că nu am mai scris de mult, a fost o perioadă super aglomerată la birou, cu proiecte peste proiecte, ne-au plecat şi unii colegi şi astfel volumul de lucru a fost redistribuit către noi ceilalţi şi uite aşa am ajuns ca o săptămână să nu apuc să respir deloc, darămite să am timp să scriu ceva.

După cum vă spuneam într-un post anterior, îmi place să fac cumpărături online. Acolo nu mă stresează nimeni, sunt doar eu şi calculatorul. Am timp să mă uit cât vreau, să mă gândesc şi să mă răzgândesc, să pun în coş şi să scot din coş şi asta fără ca o vânzătoare să vină să îmi sufle în ceafă. În general înţeleg că vânzătoarele din magazine sunt puse acolo să te bage în seamă, dar mie îmi place să nu fiu agasată - mai ales când nu ştiu exact ce îmi doresc să cumpăr şi vreau să mă uit, poate îmi trebuie ceva, poate nu îmi trebuie... nu se ştie niciodată.
Astfel astăzi vroiam să vă povestesc despre magazinul meu preferat de haine Bonprix.  

Partea bună este că hainele vândute de Bonprix sunt marea majoritate bune calitativ. De obicei îmi trimit exact ce am comandat. De două ori am păţit să fie probleme - în sensul că am primit o bluză cu 3 numere mai mici faţă de ceea ce am comandat şi o dată am primit un sutien cu balenierele deja scoase. În ambele cazuri am returnat produsele şi am primit banii înapoi fără nicio problemă.


Pantaloni stretch cu şliţ lateral
Preţ: 54,9 lei

Puţin mai greu este până te obişnuieşti ce mărire ţi se potriveşte, pentru că tabelul de mărimi nu coincide de nicio culoare. La început - la primele comenzi - am avut destul de multe retururi pentru că îmi cumpărat haine foarte mari, conform tabelului de mărimi. După primele 3-4 comenzi, am descoperit exact mărimea care mi se potriveşte atât la pantaloni, bluze, cât şi la lenjerie intimă, aşa că nu mai am probleme deloc. Ceea ce comanda îmi vine perfect. 

Comanda se face pe site, vine prin cargus destul de repejor, maxim 1 săptămână două, iar returul se face prin poşta română şi până anul trecut costa 4 lei. Acum, că au scumpit cei de la Poşta Română preţurile nu mai ştiu. Dar, cred că o să descopăr până la urmă. 

Ieri am făcut o comandă nouă la Bonprix şi vroiam să vă povestesc despre reducerile pe care le au în acest moment pe site  pe care le puteţi găsi la secţiunea SALE şi care sunt destul de consistente. În plus am primit pe email un cod promoţional de reducere 10%  - XG45 valabil până pe data de 9 Februarie şi mai oferă şi o reducere suplimentară de 10% pentru toţi membrii clubului. 

 

Tricou
Preţ: 44,9



Pantaloni lejeri
 Preţ: 37,9 lei 
 


Labels: