Burete de vase si vopsea de par

Citeam zilele astea pe facebook cum o persoană cu un blog de frumuseţe a scris despre balsam de rufe şi detergent de vase. Oricum eu sunt de părere că fiecare scrie pe blog despre ce doreşte că de asta e blog personal.

Persoana care a făcut anunţul era foarte indignată şi se întreba când va citi un review la bureţii de bucătărie şi uite că a venit momentul ca cineva să scrie despre bureţii de bucătărie. Nu ştiu dacă mă citeşte, dar eu sper că da, pentru că am o întrebuinţare mai altfel a acestora: îi folosesc ca să mă vopsesc.

De obicei mă vopsesc singură acasă. Îmi place să merg la salon şi să fiu răsfăţată, nu zic nu, dar vopseaua de salon ţine maxim o lună pe păr şi eu mă vopsesc la minim 4 luni o dată. Prefer chiar mai rar, ca să nu am probleme cu părul pe termen lung.

La început mă vopseam utilizând clasica pensulă, ceea ce era un chin. Împărştiam vopsea peste tot şi rămâneam cu şuviţe nevopsite sau trebuia să îmi strig soţul să vină să se uite pe unde nu m-am dat şi logic că nu era deloc plăcut pentru el, mai ales că nu suportă deloc mirosul de vopsea de păr, acetonă sau oţet.

Într-o zi o prietenă mi-a spus că şi ea se vopseşte singură acasă, dar foloseşte un burete de vase pentru a întinde vopseaua pe păr. Hai să încerc şi eu că doar nu o fi bai, nu? Ei bine, e cea mai perfectă metodă. Ceea ce dura peste o oră să fac cu pensula, acum rezolv în maxim 20 de minute. Pun puţină vopsea pe burete şi întind pe păr rapid. Buretele absoarbe foarte puţină vopsea. Eu am părul mediu spre lung şi dintr-un tub de vopsea îmi rămîne cam 10% prin această metodă.

Vă recomand să utilizaţi bureţii de vase cu margini drepte, ca în poza de mai jos, pentru mai multă precizie.


Dacă îndrăzniţi să testaţi, aştept să îmi spuneţi cum a fost şi dacă vă împăcaţi cu această metodă.

Labels: