Review ruj Nouba - Millebaci

După cum v-am arătat într-un post zilele trecute, am achiziţionat de la Andra Cosmetice un ruj Nouba.   




 

Bineînţeles că nu l-am achiziţionat eu de capul meu, căci nici prin cap nu îmi trecea (ruşinică ştiu) că există o astfel de marcă. Când am făcut comanda la Andra am întrebat-o de Lipcote (o să scriu un review şi despre asta) şi mi-a spun că nu are, dar că o să îmi pună ea un ruj la care să nu mai am nevoie de Lipcote. Şi am mers pe mâna ei şi nu am greşit deloc.  


 


 

Bineînţeles că am ales culoarea roşie. Nici nu cred că se putea altfel. Nunţa aleasă de mine este COD 41108 REF 8

 
 Tubul pare a fi de gloss şi chiar şi aplicatorul din interior pare a fi de gloss. Este un ruj lichid, foarte pigmentat, care rezistă pe buze ore bune, nu lasă urme pe ţigară, pe cană şi a rămas la locul lui chiar şi după ce am mâncat. Nu se simte ca un ruj, ci ca o a doua piele, nu usucă buzele, nu încarcă, nu se strânge la colţurile gurii. 




 Aşa arată buzele mele după 12 ore. Ei, acum vă rog să nu vă împiedicaţi de faptul că am două mâini stângi şi că linia de creion nu a ieşit chiar ok, la ora 6 dimineaţa sunt mai mult adormită decât treaza şi nu îmi reuşesc multe lucruri. Vroiam doar să vă arată că rujul a rezistat şi a trecut proba 12 ore cu brio. În timpul celor 12 ore am mâncat, am fumat (destul de multe ţigări), am băut cafea, apă etc.


În concluzie dacă vreţi un ruj care să reziste şi să nu lase urme peste tot, Nouba - Millebaci îşi face treaba cu succes.








Labels: