Bioderma Node G, şampon purifiant pentru păr gras (review - update)






Nu am mai scris de mult, fapt pentru care îmi cer scuze. A fost o perioadă destul de tulbure, s-au adunat mult prea multe probleme ce trebuiau rezolvate şi nu am mai reuşit nici să găsesc timp şi nici inspiraţie, căci subiecte am în aşteptare.

Oricum astăzi nu vreau să scriu despre ceva nou, ci să fac o mică actualizare la articolul despre Bioderma Node G, şampon purifiant pentru păr gras.

Am promis că revin şi povestesc despre el după ce termin prima sticlă. Ei bine, am terminat 3 sticle în acest timp şi acum sunt la a patra, iar acum pot să am o părere obiectivă şi concretă.
Iniţial mă gândeam să fac o listă de chestii pozitive şi negative, dar lista ar cuprinde numai chestii pozitive aşa că o să le expun mai jos:

-          Părul mi se îngraşă mai rar (mă pot spăla chiar şi o dată pe săptămână, faţă de minim 2 ori până acum, ceea ce este un lucru destul de bun pentru sănătatea părului)
-          Nu mai am mâncărimi ale scalpului (da, este primul şampon încercat care are o astfel de acţiune. Până acum orice foloseam se lăsa cu mâncărimi de scalp)
-          Nu mai am nevoie de balsam (mai folosesc ocazional, dar înainte de Bioderma Node G trebuia să folosesc balsam altfel nu puteam să pieptăn părul a doua zi)
-          Nu îmi mai cade părul (dacă înainte de acest şampon scoteam păr cu pumnul – atât în momentul în care aplicam balsam, cât şi atunci când mă pieptănam, acum scot din perie maxim 3-4 fire, iar când aplic balsam nu cade deloc)
În concluzie am reuşit să îmi rezolv toate problemele majore ale scalpului şi părului cu acest şampon şi bineînţeles că se va afla pe lista mea de cumpărături şi în viitor.
PS. Contrar opiniilor de pe net, şamponul face spumă DAR dacă părul este foarte murdar numai la o a doua şamponare!

Labels: