Bioderma Node G, şampon purifiant pentru păr gras







Zilele trecute am cumpărat şamponul de la Bioderma, Node G şampon purifiant pentru păr gras, dintr-un impuls. Până acum am folosit Bema de la Plafat (al 3 lea tub) şi efectiv nu am mai reuşit să mă mai împac cu el. Deşi la început mi s-a părut destul de bun, după o folosire mai îndelungată mi-a apărut mătreaţă şi mă mănâncă scalpul îngrozitor. Aşa că am deschis sezonul de schimbare şi am ales Bioderma pentru că am citit lucruri bune despre gama de cosmetice, mă împac bine cu loţiunea micelară şi tonicul pe care le-aş cumpăra la nesfârşit. 

Revenind la primele impresii:

Am avut un şoc când am văzut că şamponul este apos. În farmacie, pentru că mă grăbeam, nu am dat mare importanţă la flacon sau la conţinut, dar acasă şocul a fost destul de mare. Totuşi, spre uimirea mea, nu trebuie folosit mult produs. 

Nu face spumă foarte multă. Ceea ce din punctul meu de vedere este chiar foarte bine. Nici cel de Bema nu făcea şi astfel îmi uşurează clătirea, fără să trebuiască să dau o tonă de apă pe cap pentru clătire.

Nu a trebuit să folosesc balsam. Dacă cu cel de Bema era imperativ necesar să folosesc balsam altfel, la pieptănare, aveam toate şansele să îmi smulg şi ultimul fir de păr din cap, cu şamponul de la  Bioderma, Node G,   nu am simţit nevoia să folosesc balsam. Ţin totuşi să precizez că nu îmi pieptăn părul ud. Niciodată. Şi foarte, foarte rar îl usuc cu foenul.

Miros nu am detectat în timpul spălării pe cap, dar după ce părul s-a mai uscat am simţit un miros, mai mult un iz a... nici nu prea îmi pot da seama bine, cred ca pur şi simplu, deşi sună caraghios, a păr, fără niciun alt miros străin.

Până acum toate bune şi frumoase şi sunt chiar mulţumită, dar voi reveni cu impresii după ce consum tot flaconul, că am mai avut produse de care am fost încântată ca pe parcurs să îmi schimb părerea.

Labels: